Verzenden & retourneren

De verzendkosten voor een bestelling in Nederland bedragen €6,95. Bestellingen boven €75,00 worden GRATIS verzonden binnen Nederland. De bestelling wordt bezorgd door PostNL. Bezorging vindt bij PostNL plaats van maandag t/m zaterdag tot 21:30.

Woon jij buiten Nederland maar wil je toch graag producten bestellen? Neem dan persoonlijk contact met ons op voor het bestellen van de producten.

Wij doen ons uiterste best om de bestelling binnen 2-3 werkdagen te versturen naar het aangeven adres tenzij anders vermeld op de website (lees: vakantiedagen). Helaas hebben we geen invloed op de bezorgsnelheid van PostNL en daarvoor zijn wij dan ook niet aansprakelijk.
Je betaalt veilig, snel en simpel via IDeal-betaling.

Heb jij een kortingscode? Dan kan je deze gemakkelijk invoeren voorafgaand aan de betaling. De korting wordt automatisch verwerkt.

Kies jij voor de optie afhalen? Dan nemen wij contact met jou op voor een geschikt moment bij ons in de agenda. Om kwaliteit te waarborgen van onze behandelingen is het alleen mogelijk om op afspraak de producten op te halen.

Mocht je een product toch retour willen sturen, dan kan dat. Hieronder staat beschreven wat onze retour regels zijn en hoe je een product retour kan sturen.

• Retour sturen kan tot 14 dagen na ontvangst van het pakketje. De kosten voor het terugsturen van je producten zijn voor eigen rekening.
• Producten moeten in originele verpakking, ongebruikt, ongeopend en onbeschadigd teruggestuurd worden naar ons.
• Zodra wij de producten in goede orde hebben ontvangen, storten wij het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen terug op de bankrekening waarmee betaald is.
• Retourneren is op eigen risico
• Deze producten zijn uitgesloten van retournering: 1.Cadeaubonnen 2.Geopende producten 3.Producten die gebruikt zijn. 4.Producten die schade hebben door toedoen van de klant.

Hoe stuur ik mijn producten retour?

Stap 1 Neem eerst contact met ons op voor het retour sturen van de producten. Zodat wij op de hoogte zijn van de producten die geretourneerd worden.

Stap 2 Verstuur de producten in de originele staat en verzendverpakking terug naar ons. Mocht het gaan om een defect product dan sturen wij een verzendlabel.

Het retouradres is;
Skin & Feet
Dalmsholterweg 1
8147 RC Giethmen

Let op! Het product mag niet geopend, gebruikt of beschadigd retour komen, ook moet deze nog in het originele verpakking zitten. Mocht je toch het product hebben geopend, gebruikt of beschadigd (de tube ingedrukt, het pompje gebruikt of plastic van de dop af ect.) dan kunnen wij het helaas niet meer terugnemen.

Tip: De kosten van een retourzending zijn ten alle tijden voor eigen rekening. Wij raden het dan ook aan om het pakket aangetekend retour te sturen, zodat je verzekerd bent voor schade of het kwijtraken van het pakket. Het risico van verzenden ligt altijd bij jou of als je deze aangetekend retour stuurt bij bijvoorbeeld PostNL of DHL.

Je kan een product ook altijd kosteloos omruilen bij ons in de salon. Neem van tevoren even contact op zodat we een geschikte datum/tijd kunnen vinden om de kwaliteit van de behandelingen te waarborgen werken wij alleen op afspraak.

Alle informatie over de producten kun je terugvinden onder elk product op onze webshop. Hier beschrijven we voor welk huidtype elk product het meeste geschikt is. Heb je toch nog een vraag over de producten neem dan gerust contact op, wij helpen jou graag bij de juiste keuze voor producten.

Twijfel jij over een product? Stuur ons gerust een berichtje via Whatsapp, mail of bel met ons.

Het kan natuurlijk voorkomen dat er een defect product wordt geleverd, dit vinden wij erg vervelend. Mocht dit het geval zijn, neem dat zo snel mogelijk contact met ons op. Dan zorgen wij voor dat dit zo snel mogelijk wordt geregeld.

De vermelde prijzen voor de aangeboden producten zijn in euro’s, inclusief 21% BTW en exclusief verzendkosten. Tijdens het bestelproces wordt er in het besteloverzicht de verzendkosten en de totaalprijs van de bestelling getoond, waarna de bestelling geplaatst kan worden.